Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11642
Название: Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі
Авторы: Кравченко, Леся Степанівна
Липчанко-Ковачик, Оксана
Куричка, Тетяна
Ключевые слова: методика викладання зарубіжної літератури
старша школа
ліричні твори
психолого-педагогічні особливості навчання
Дата публикации: 2024
Издательство: Дрогобич
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано специфіку застосування «емоційної паузи» під час вивчення ліричних творів на уро ках зарубіжної літератури у старшій школі. Ми розглянули важливість вивчення лірики випускниками із психоло го-педагогічного погляду, а також окреслено методологічні домінанти поетапного проведення уроків з вивчення таких творів зарубіжної літератури.
Описание: Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна Особливості впровадження етапу "емоційної паузи" на уроках вивчення ліричних творів зарубіжної літератури у старшій школі / Кравченко Леся, Липчанко-Ковачик Оксана, Куричка Тетяна // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / гол.ред. Пантюк М.П. - Дрогобич : ВД "Гельветика", 2024. - Вип. 75, Т.2. - С.145-149
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11642
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
FEATURE_OF_IMPLEMENTATION.pdfОСОБЛИВІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ЕТАПУ «ЕМОЦІЙНОЇ ПАУЗИ» НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ЛІРИЧНИХ ТВОРІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ887.97 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.