Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11539
Назва: Педагогіка партнерства: сутність, принципи
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Лемак, Т. В.
Ключові слова: партнерство
партнерська взаємодія
педагогіка партнерства
освітнє середовище
початкова школа
Дата публікації: 2024
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема педагогіки партнерства, без якої неможливо уявити ефективну взаємодію учасників освітнього процесу. Окреслено принципи партнерської взаємодії «учень – вчитель – батьки». Акцентовано увагу на тому, що інтеграція батьків в освітній процес – важлива умова для успішного навчання, розвитку й виховання молодших школярів, тому заклади освіти мають створити всі умови для залучення сім’ї до супроводу учня в освітньому процесі.
Опис: Лемак, Т. В. Педагогіка партнерства: сутність, принципи / Т. В. Лемак, Т. І. Молнар // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С.51-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11539
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedagogy_of_partnership_essence,_principles.pdfПедагогіка партнерства: сутність, принципи798.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.