Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11537
Название: Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу
Авторы: Іванова, Вікторія Вікторівна
Фельдеші, К.Т.
Ключевые слова: інтерес
пізнавальний інтерес
предметний світ
дошкільник
Дата публикации: 2024
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті охарактеризовано психолого-педагогічну структуру пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу, яку складають взаємопов’язані між собою інтелектуальні, емоційні, регулятивні та творчі процеси. Встановлено, що в процесі освітньо-виховного процесу важливо розвивати такі процеси, як інтелектуальні (здатність до аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення, установлення причинно-наслідкових зв’язків), емоційні, вольові (розвиток цілеспрямованості, формування дій з планування), творчі (розвиток варіативності й гіпотетичності) – усе, що в органічному зчепленні й становить основу розвитку пізнавального інтересу дошкільнят до історії предметного світу.
Описание: Іванова В.В., Фельдеші К.Т. Психолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу / Іванова В.В., Фельдеші К.Т. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2024. - Випуск 1(13). - С. 40-44.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11537
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Psychological_and_pedagogical_structure_of_preschoolers_cognitive_interest_in_the_history_of_the_subject_world.pdfПсихолого-педагогічна структура пізнавального інтересу дошкільників до історії предметного світу804.36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.