Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11464
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПопович, Оксана Михайлівна-
dc.contributor.authorЮщик, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2024-06-14T09:09:17Z-
dc.date.available2024-06-14T09:09:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11464-
dc.descriptionПопович О. М. Мотиваційна складова підготовки майбутніх вихователів до партнерської взаємодії з батьками дітей раннього віку / О. М. Попович, Л. В. Ющик // Педагогічна інноватика: сучасність та перспективи. - 2024. - С. 66-77uk_UA
dc.description.abstractВ статті визначено та обґрунтовано необхідність партнерства між педагогами та батьками, що розглядається як пріоритетний напрямок освітньої діяльності вихователя закладу дошкільної освіти. Наголошено на тому, що підготовка майбутніх вихователів до встановлення партнерства з батьками дітей раннього віку є невід’ємною складовою успішного вирішення фахових завдань, формування спеціальних фахових компетентностей та програмових результатів навчання, які обумовлюють готовність майбутніх вихователів до організації взаємодії з батьками. Зазначено, що в наукових джерелах по різному трактуються поняття «партнерство» та «партнерська взаємодія», акцентована увага на використання у дефініції «партнерство» саме спільної роботи вихователя закладу дошкільної освіти та батьків дітей раннього віку. Розглянуто підходи вітчизняних та іноземних науковців до проблеми налагодження взаємин між вихователями та батьками дітей раннього віку, диференціації та класифікації, ролі батьків в освітній діяльності закладів дошкільної освіти. Визначено бар’єри, що перешкоджають встановленню та розвитку партнерських відносин між вихователями дітей раннього віку і батьками та шляхи їх подолання. Виокремлено ключові фактори ефективного партнерства у спільній освітній діяльності та вирішенні поточних освітніх завдань в закладі дошкільної освіти, адже при тісній взаємодії з педагогами знання та вміння батьків можуть значно поліпшити освітні результати своїх дітейuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмайбутні вихователіuk_UA
dc.subjectмотиваційна складоваuk_UA
dc.subjectпартнерствоuk_UA
dc.subjectпартнерська взаємодіяuk_UA
dc.subjectбатьки дітей раннього вікуuk_UA
dc.titleМотиваційна складова підготовки майбутніх вихователів до партнерської взаємодії з батьками дітей раннього вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_ motivational_ component_ of_ training.pdfМотиваційна складова підготовки майбутніх вихователів до партнерської взаємодії з батьками дітей раннього віку875.7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.