Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421
Название: Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства
Авторы: Лизанець, Анжела Гейзівна
Пеленко, В.
Ключевые слова: торговельне підприємство
маркетинг
збутова політика
міжнародні конференції
Дата публикации: 2024
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Лизанець, А. Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства / А. Лизанець, В. Пеленко // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 4-5 квітня 2024 року). - Мукачево : МДУ, 2024. - С.85-87.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_marketing_concept_of_managing_the_sales_policy_of_a_wholesale_trade_enterprise.pdfМаркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства3.15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.