Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421
Titel: Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства
Autoren: Лизанець, Анжела Гейзівна
Пеленко, В.
Stichwörter: торговельне підприємство
маркетинг
збутова політика
міжнародні конференції
Erscheinungsdatum: 2024
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Лизанець, А. Маркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства / А. Лизанець, В. Пеленко // Управління соціально-економічними трансформаціями господарських процесів: реалії і виклики [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей VІ міжнародної науково-практичної конференції (м.Мукачево, 4-5 квітня 2024 року). - Мукачево : МДУ, 2024. - С.85-87.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11421
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_marketing_concept_of_managing_the_sales_policy_of_a_wholesale_trade_enterprise.pdfМаркетингова концепція управління збутовою політикою оптового торговельного підприємства3.15 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.