Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11394
Назва: Конкурентна стратегія підприємства: комплексний підхід до формування
Автори: Кулініч, Т. В.
Тимчина, Ю. А.
Ключові слова: стратегія
конкурентна стратегія (стратегія конкуренції)
конкурентна політика,
принципи формування конкурентної стратегії підприємства
система конкурентних стратегій підприємства
комплексний підхід
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Зміст різних трактувань конкурентної стратегії підприємства можна класифікувати за різними ознаками та виокремити відповідні наукові підходи. Підхід планово-цільовий – це науковий підхід, що ґрунтується на плануванні заходів конкурентного розвитку, способів і механізмів управління ресурсами та процесами, визначенні цільових орієнтирів діяльності. Підхід конкурентних переваг – це науковий підхід, що ґрунтується на створенні стійких довготривалих конкурентних переваг на основі відмінностей бізнес-процесів. Підхід результативний – це науковий підхід, що ґрунтується на тотальному управлінні ефективністю розвитку.
Опис: Кулініч Т. В., Тимчина Ю. А. Конкурентна стратегія підприємства: комплексний підхід до формування // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». Випуск 1(36), 2024 . С.56-64
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11394
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
COMPETITIVE_STRATEGY (2).pdfКОНКУРЕНТНА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА: КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ387.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.