Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаріанна, Василівна Швардак-
dc.date.accessioned2024-05-09T07:07:23Z-
dc.date.available2024-05-09T07:07:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11375-
dc.descriptionШвардак, Маріанна Василівна Напрями проєктування освітніх систем в умовах Нової української школи / Маріанна Василівна Швардак // Науковий журнал Хортицької національної академії. Серія "Педагогіка.Соціальна робота" : науковий журнал / гол.ред. Нечипоренко В.В. - Запоріжжя, 2023. - № 2(9). - С. 1-10uk_UA
dc.description.abstractУ науково-оглядовій статті уточнено сутність поняття освітньої системи у широкому та вузькому значеннях. Обґрунтовано приналежність закладу загальної середньої освіти до освітньої системи. Визначено напрями проєктування освітніх систем в Україні: організаційне, проєктування освітнього процесу, проєктування внутрішньої системи забезпечення якості освіти, проєктування освітнього середовища, проєктування педагогічної дії, проєктування системи стимулювання педагогічних працівників, здобувачів освіти, проєктування управлінських рішень керівника закладу освіти. Охарактеризовано напрями проєктування освітніх систем, критично оцінено їх можливості в умовах Нової української школиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗапоріжжяuk_UA
dc.subjectсистематизаціяuk_UA
dc.subjectосвітня системаuk_UA
dc.subjectпроєктуванняuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.titleНапрями проєктування освітніх систем в умовах Нової української школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Directions_ of _designing_ educational _systems_ in_ the _conditions_ of_ the_ New_ Ukrainian _School.pdfНапрями проєктування освітніх систем в умовах Нової української школи889.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.