Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11303
Title: Науковий іншомовний етикет як важливий чинник формування гуманітарної культури майбутніх вчителів іноземних мов
Authors: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Теличко, Наталія Вікторівна
Keywords: науковий іншомовний етикет
вчителі іноземних мов
гуманітарна культура
наукова комунікація
Issue Date: 2024
Publisher: Ужгород
Abstract: У статті досліджено значення наукового іншомовного етикету у формуванні гуманітарної культури майбутніх учителів іноземних мов. Актуальність цього дослідження обумовлена комплексністю наукової комунікації, яка включає передачу знань та врахування соціокультурних аспектів. Центральне значення в цьому процесі має етикет, що регулює взаємодію учасників наукового спілкування. Доведено, що володіння елементами наукового мовленнєвого етикету є важливим для здобувачів освіти, оскільки воно є ключовим компонентом підготовки вчителя іноземної мови. Мета статті полягає у висвітленні ролі наукового іншомовного етикету у формуванні гуманітарної культури майбутніх вчителів іноземних мов. Для досягнення цієї мети використано методи аналізу, узагальнення та систематизації інформації з наукових джерел. Розглянуто загальні функції етикету та надані стратегії впровадження навичок наукового іншомовного етикету.
Description: Кравченко Т.М., Атрощенко Т.О., Теличко Н.В. Науковий іншомовний етикет як важливий чинник формування гуманітарної культури майбутніх вчителів іноземних мов // Науковий вісник ужгородського університету. Серія "Педагогіка. Соціальна робота". Збірник наукових праць. Випуск 1(54). Ужгород.- 2024. С.83-87
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11303
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SCIENTIFIC_FOREIGN_LANGUAGE.pdfНАУКОВИЙ ІНШОМОВНИЙ ЕТИКЕТ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ГУМАНІТАРНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ893.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.