Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11190
Назва: Вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства в умовах війни
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Бойко, Ю. В.
Ключові слова: маркетингова стратегія
міжнародні конференції
воєнний час
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Бора, Н. Ю. Вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства в умовах війни / Н. Ю. Бора, Ю. В. Бойко // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.319-321.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11190
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_influence_of_the_brand_on_the_transformation_of_the_content_of_the_marketing_strategy_of_the_enterprise_in_the_conditions_of_war.pdfВплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства в умовах війни687.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.