Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11190
Название: Вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства в умовах війни
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Бойко, Ю. В.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
міжнародні конференції
воєнний час
Дата публикации: 2023
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Бора, Н. Ю. Вплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства в умовах війни / Н. Ю. Бора, Ю. В. Бойко // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.319-321.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11190
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_influence_of_the_brand_on_the_transformation_of_the_content_of_the_marketing_strategy_of_the_enterprise_in_the_conditions_of_war.pdfВплив бренду на трансформацію змісту маркетингової стратегії підприємства в умовах війни687.25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.