Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11188
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorРусин, О.-
dc.date.accessioned2024-04-11T11:12:55Z-
dc.date.available2024-04-11T11:12:55Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11188-
dc.descriptionРусин, О. Нейромаркетинг як сучасний інструмент маркетингу / О. Русин, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Мукачево, 26 жовтня 2023 р. - Мукачево : МДУ, 2023. - С.337-339.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectнейромаркетингuk_UA
dc.subjectінструменти нейромаркетингуuk_UA
dc.subjectміжнародні конференціїuk_UA
dc.titleНейромаркетинг як сучасний інструмент маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Neuromarketing_as_a_modern_marketing_tool.pdfНейромаркетинг як сучасний інструмент маркетингу724.9 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!