Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorЛавренова, Марія Василівна-
dc.contributor.authorЛалак, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorФенчак, Любов Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-04-08T10:04:16Z-
dc.date.available2024-04-08T10:04:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070-
dc.descriptionМолнар Т. Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Тетяна Молнар, Марія Лавренова, Наталія Лалак, Любов Фенчак // Молодь і ринок. - № 4 (212) квітень 2023. - С. 28-33uk_UA
dc.description.abstractУ статті порушується проблема взаємодії суб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами бміжкультурної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectміжкультурний простірuk_UA
dc.subjectміжкультурна взаємодіяuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectтолерантністьuk_UA
dc.subjectтерпимістьuk_UA
dc.subjectвчитель початкових класівuk_UA
dc.titleУчитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ primary_ school _teacher_ as_ a _subject_ of_ the_ educational.pdfУчитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.