Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070
Назва: Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Лавренова, Марія Василівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключові слова: міжкультурний простір
міжкультурна взаємодія
освітнє середовище
толерантність
терпимість
вчитель початкових класів
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема взаємодії суб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами бміжкультурної освіти
Опис: Молнар Т. Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Тетяна Молнар, Марія Лавренова, Наталія Лалак, Любов Фенчак // Молодь і ринок. - № 4 (212) квітень 2023. - С. 28-33
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ primary_ school _teacher_ as_ a _subject_ of_ the_ educational.pdfУчитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.