Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070
Название: Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії
Авторы: Молнар, Тетяна Іванівна
Лавренова, Марія Василівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Фенчак, Любов Михайлівна
Ключевые слова: міжкультурний простір
міжкультурна взаємодія
освітнє середовище
толерантність
терпимість
вчитель початкових класів
Дата публикации: 2023
Краткий осмотр (реферат): У статті порушується проблема взаємодії суб՚єктів освітнього процесу в міжкультурному освітньому просторі. Визначено стан досліджуваного питання в педагогічній теорії і практиці; уточнено сутність понять “міжкультурний простір”, “міжкультурна взаємодія”; окреслено особливості міжкультурного простору Закарпаття; описано вимоги до вчителя початкових класів як суб՚єкта освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії; на основі аналізу емпіричних даних з՚ясовано, наскільки сучасний учитель початкових класів обізнаний з проблемами бміжкультурної освіти
Описание: Молнар Т. Учитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії / Тетяна Молнар, Марія Лавренова, Наталія Лалак, Любов Фенчак // Молодь і ринок. - № 4 (212) квітень 2023. - С. 28-33
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11070
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_ primary_ school _teacher_ as_ a _subject_ of_ the_ educational.pdfУчитель початкових класів як суб՚єкт освітнього процесу в умовах міжкультурної взаємодії1.04 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.