Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11069
Назва: Результати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: система
педагогічні умови
професійна підготовка
готовність
учитель початкової школи
міжкультурний простір
міжкультурна взаємодія
толерантність
Дата публікації: 2022
Видавництво: Умань
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності авторської системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття. Встановлено якісні зміни. У професійному контексті у здобувачів вищої освіти експериментальної групи зменшилися вияви негативних міжкультурних стереотипів, розвинулися комунікабельність і соціальна активність, прагнення до співробітництва з представниками національних меншин. За допомогою методів математичної статистики доведено достовірність отриманих результатів.
Опис: Молнар Т. І. Результати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Проблеми підготовки сучасного вчителя. Вип. 2(26) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. І. І. Демченко]. – Умань : Візаві, 2022. – С. 6-12
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11069
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Results_ of_ a_ pedagogical_ experiment _on_ the_ implementation.pdfРезультати педагогічного експерименту з упровадження системи підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з учнями в міжкультурному просторі Закарпаття1.83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.