Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11025
Title: Сучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину
Authors: Мілашовська, Ольга Іванівна
Шитікова, Т. В.
Keywords: музейний маркетинг
цифрові технології
віртуальні тури
інтерактивні виставки
соціальні медіа
аудиторія
культурна спадщина
аналітика даних
маркетингові дослідження
стратегічне партнерство
Issue Date: 2022
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: В статті здійснено аналіз сучасних тенденцій та стратегій в музейному маркетингу і їх вплив на аудиторію та збереження культурної спадщини. Розглядаються ключові аспекти музейного маркетингу, включаючи використання цифрових технологій, розвиток віртуальних турів, інтерактивні виставки та соціальні медіа. Особлива увага приділяється вивченню впливу цих стратегій на залучення нових аудиторій, збільшення культурної освіченості та популяризацію музейних колекцій. Досліджується також роль музейного маркетингу у збереженні та просуванні культурної спадщини для майбутніх поколінь.
Description: Мілашовська О.І. Сучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину / О.І. Мілашовська, Т.В. Шитікова // Міжнародний науковий журнал «ОСВІТА І НАУКА». - Випуск 1(32), 2022. - С. 160-164
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/11025
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Current_ Trends_ and _Strategies_ in_ Museum_ Marketing_ Impact _on_ Audiences_ and _Cultural_ Heritage.pdfСучасні тенденції та стратегії в музейному маркетингу: вплив на аудиторію та культурну спадщину689.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.