Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10909
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorЛодатко, Євген-
dc.contributor.authorЛіба, Наталія Степанівна-
dc.contributor.authorПасєка, Станіслава-
dc.date.accessioned2024-04-02T09:56:47Z-
dc.date.available2024-04-02T09:56:47Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10909-
dc.descriptionЛодатко Є. Феноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців / Є. Лодатко, Н. С. Ліба, С. Пасєка // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. - Серія «Педагогічні науки». Випуск № 1.2024. - С. 5-13uk_UA
dc.description.abstractПроаналізовано феномен різноманіття методологічних підходів до організації підготовки фахівців у системі професійної освіти. Позначено, що підготовка фахівців у різні історичні періоди засновувалася на різних методологічних підвалинах, серед яких перевага зазвичай віддавалася засвоєнню знань, але в останні десятиліття спостерігається зміна ціннісних орієнтирів освітньої діяльності. Вмотивовано, що серед начасних методологічних підвалин виокремлюються міждисциплінарний, мільтидисциплінарний, трансдисциплінарний та метадисциплінарний підходи, які слугують основою освітніх парадигм у системах підготовки фахівців різних спеціальностей. Схарактеризовано особливості організації освітнього процесу в системі професійної освіти на різній парадигмальній основі відповідно до компетентнісних вимог професійних стандартів і соціальних очікувань якості професійної освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectосвітні парадигмиuk_UA
dc.subjectметодологічні підходиuk_UA
dc.subjectорганізація підготовки фахівцівuk_UA
dc.subjectміждисциплінарний підхідuk_UA
dc.subjectмільтидисциплінарний підхідuk_UA
dc.subjectтрансдисциплінарний підхідuk_UA
dc.subjectметадисциплінарний підхідuk_UA
dc.titleФеноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Phenomenology_ of_ paradigms as _a _subject _of _methodological _reflection.pdfФеноменологія парадигм як предмет методологічної рефлексії в системі професійної підготовки фахівців844.03 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!