Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1079
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБарчі, Беата Василівна-
dc.date.accessioned2018-02-14T09:14:33Z-
dc.date.available2018-02-14T09:14:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1079-
dc.descriptionБарчі, Б. В. Психологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльності / Б. В. Барчі // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №23 (18). - C.51-57en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлюються результати розгляду досліджень мотивації споживачів з позицій вітчизняної та зарубіжної психологічної науки. Проблема психологічних впливів у маркетинговій діяльності як галузі наукового знання вкрай актуальна в наш час. За використання методів теоретичного аналізу, порівняння, узагальнення розглянуто поняття впливу на мотивацію споживача. Зазначено, що важливі споживчі мотиви закладені в підсвідомості і що покупець не завжди може обґрунтувати той чи інший свій вибір.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмотивація споживачівen_US
dc.titleПсихологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльностіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мотивація споживачів у маркетингові%B-51-57.pdfПсихологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльност378.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.