Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1079
Название: Психологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльності
Авторы: Барчі, Беата Василівна
Ключевые слова: маркетинг
мотивація споживачів
Дата публикации: 2017
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлюються результати розгляду досліджень мотивації споживачів з позицій вітчизняної та зарубіжної психологічної науки. Проблема психологічних впливів у маркетинговій діяльності як галузі наукового знання вкрай актуальна в наш час. За використання методів теоретичного аналізу, порівняння, узагальнення розглянуто поняття впливу на мотивацію споживача. Зазначено, що важливі споживчі мотиви закладені в підсвідомості і що покупець не завжди може обґрунтувати той чи інший свій вибір.
Описание: Барчі, Б. В. Психологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльності / Б. В. Барчі // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №23 (18). - C.51-57
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1079
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мотивація споживачів у маркетингові%B-51-57.pdfПсихологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльност378.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.