Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБора, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorМочкош, В. І.-
dc.date.accessioned2024-03-27T09:28:25Z-
dc.date.available2024-03-27T09:28:25Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790-
dc.descriptionМочкош, В. І. Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь / В. І. Мочкош, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.217-220.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectМаркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколіньuk_UA
dc.titleМаркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколіньuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Generational_ marketing _as _a_ concept_ of_ consumer_ segmentation_ based _on_ generational _theory.pdfМаркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь756.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.