Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790
Название: Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь
Авторы: Бора, Наталія Юріївна
Мочкош, В. І.
Ключевые слова: Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь
Дата публикации: 2022
Издательство: Мукачево: МДУ
Описание: Мочкош, В. І. Маркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь / В. І. Мочкош, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.217-220.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10790
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Generational_ marketing _as _a_ concept_ of_ consumer_ segmentation_ based _on_ generational _theory.pdfМаркетинг поколінь як концепція сегментування споживачів на основі теорії поколінь756.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.