Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1079
Title: Психологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльності
Authors: Барчі, Беата Василівна
Keywords: маркетинг
мотивація споживачів
Issue Date: 2017
Abstract: У статті висвітлюються результати розгляду досліджень мотивації споживачів з позицій вітчизняної та зарубіжної психологічної науки. Проблема психологічних впливів у маркетинговій діяльності як галузі наукового знання вкрай актуальна в наш час. За використання методів теоретичного аналізу, порівняння, узагальнення розглянуто поняття впливу на мотивацію споживача. Зазначено, що важливі споживчі мотиви закладені в підсвідомості і що покупець не завжди може обґрунтувати той чи інший свій вибір.
Description: Барчі, Б. В. Психологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльності / Б. В. Барчі // Науковий вісник Мукачівського державного університету. - Карпатська вежа, 2017. - №23 (18). - C.51-57
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1079
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мотивація споживачів у маркетингові%B-51-57.pdfПсихологічні особливості процесу мотивації споживачів в маркетинговій діяльност378.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.