Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10788
Назва: Маркетинг персонал як інструмент кадрової політики підприємства сфери послуг в сучасних умовах
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Маляр, А. С.
Ключові слова: Маркетинг персонал як інструмент кадрової політики підприємства сфери послуг в сучасних умовах
Дата публікації: 2022
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Маляр, А. С. Маркетинг персонал як інструмент кадрової політики підприємства сфери послуг в сучасних умовах / А. С. Маляр, Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.215-217.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10788
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Personnel_ marketing_ as_ a _tool _of _personnel _policy _of_ the_ service _sector _enterprise _in _modern_ conditions.pdfМаркетинг персонал як інструмент кадрової політики підприємства сфери послуг в сучасних умовах665.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.