Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10787
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorКампо, Г. М.-
dc.date.accessioned2024-03-27T09:23:44Z-
dc.date.available2024-03-27T09:23:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10787-
dc.descriptionКампо, Г. М. Маркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних / Г. М. Кампо, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали Х Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 27 жовтня 2022р.). - Мукачево : МДУ, 2022. - С.211-213.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору данихuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору данихuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Online _marketing_ research - modern _data _collection _technologies.pdfМаркетингові дослідження онлайн- сучасні технології збору даних665.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.