Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМовчан, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorБондарєва, Діана-
dc.date.accessioned2024-03-26T11:27:50Z-
dc.date.available2024-03-26T11:27:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10743-
dc.descriptionМовчан К. М. Маркетингова діяльність наукової бібліотеки мду в умовах карантину / Мовчан К. М. Бондарєва Д. // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю: Матеріали IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28 жовтня 2021 р., м. Мукачево. – С. 196-198uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectнаукова бібліотека МДУuk_UA
dc.subjectумови карантинуuk_UA
dc.titleМаркетингова діяльність наукової бібліотеки мду в умовах карантинуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing_ activity_ of_ the_ scientific _library.pdfМаркетингова діяльність наукової бібліотеки мду в умовах карантину765.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.