Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-03-26T08:38:33Z-
dc.date.available2024-03-26T08:38:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10702-
dc.descriptionГаврилець, О. А. Роль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону / О. А. Гаврилець, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.170-171.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectекологічний маркетингuk_UA
dc.subjectрозвиток регіонуuk_UA
dc.subjectконцепції маркетингуuk_UA
dc.titleРоль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ role _of _the_ concept _of _ecological _marketing_ in_ the_ development_ of_the_ region.pdfРоль концепції екологічного маркетингу в розвитку регіону762.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.