Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10683
Назва: MYSTERY SHOPPINC ( Таємний покупець) як інструмент якості обслуговування клієнтів
Автори: Бора, Наталія Юріївна
Ключові слова: таємний покупець
якість
обслуговування клієнтів
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Опис: Бора, Н. Ю. MYSTERY SHOPPINC ( Таємний покупець) як інструмент якості обслуговування клієнтів / Н. Ю. Бора // Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю [Електронний ресурс] : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції ( м. Мукачево, 28 жовтня 2021р.). - Мукачево : МДУ, 2021. - С.168-170
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10683
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MYSTERY_ SHOPPINC_.pdfMYSTERY SHOPPINC ( Таємний покупець) як інструмент773.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.