Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366
Title: Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство
Authors: Хренова, Вікторія Валеріївна
Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Стоколос‐Ворончук, Оксана Олександрівна
Keywords: соціалізація
особливі освітнш потреби
педагогічні методи
завдання інклюзивної освіти
Issue Date: 2024
Abstract: Метою статті було проаналізувати вплив інклюзивної освіти на соціально‐ емоційний розвиток дітей з порушеннями мовлення, визначити найефективніші способи їх підготовки до успішної інтеграції у суспільство. Для досягнення поставленої мети було використано такі загальнонаукові методи дослідження: аналіз наукових джерел та літератури, синтез отриманих даних, узагальнення. Визначено, що основною метою виховання та навчання дітей з особливими освітніми потребами, зокрема з порушеннями мовлення, є їхня підготовка до життя у суспільстві. Важливою передумовою успішного розвитку дітей є створення адекватного освітнього середовища, яке відповідає потребам та можливостям кожної дитини, а сам інклюзивного.
Description: Вплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство / В. В. Хренова, О. М. Кас'яненко, О. О. Стоколос‐Ворончук // Корекційна педагогіка. - 2024. - С. 1-12
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10366
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ impact_ of _inclusive_ education _on_ the _social-emotional.pdfВплив інклюзивного навчання на соціально‐емоційний розвиток дітей з порушенням мовлення та їх інтеграцію в суспільство771.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.