Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10309
Title: Студентоцентрований підхід та цифрові технології як компетентнісна складова навчання
Authors: Розман, Ірина Іллівна
Keywords: cтудентоцентризм
цифровізація навчання
компетентність
дослідження
технології
діджиталізація
формування
Issue Date: 2023
Abstract: У статті розглянуто значення студентоцентрованого навчання та цифрових технологій у сучасному освітньому просторі. Проаналізовано реалізацію студентоцентрованого підходу щодо варіативного викладання освітніх компонентів з урахуванням індивідуальності викладача, його стилю роботи. Зауважено на складнощах системного використання цифрових технологій на аудиторних заняттях через відсутність досвіду ефективного використання цифрових інструментів у освітньому процесі. Наголошено, що недостатнє використання потенціалу цифрових технологій впливає на якість навчання здобувачів освіти. Запропоновано конкретні форми роботи стосовно традиційних та цифрових методів навчання. Закцентовано увагу на студентоцентрованому підході вмілого залучення студентів до активного освітнього процесу, де вони мають можливість виступати в ролі учасників, а не просто пасивно отримувати готову інформацію. Перспективи активного впровадження цифрових технологій сприятимуть використанню їх в освіті, що надасть можливості поглиблювати знання та розвивати креативну та практичну складові здобувачів освіти.
Description: Розман І. І. Студентоцентрований підхід та цифрові технології як компетентнісна складова навчання / І. І. Розман // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття . - № 1 (2023). - С. 69-79
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10309
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
STUDENT_CENTERED _APPROACH_ AND_ DIGITAL.pdfСтудентоцентрований підхід та цифрові технології як компетентнісна складова навчання781.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.