Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерничко, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorГладинець, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2024-02-07T08:15:47Z-
dc.date.available2024-02-07T08:15:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10271-
dc.descriptionЧерничко Тетяна Володимирівна, Гладинець Наталія Юріївна, Росола Уляна Василівна Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування / Черничко Тетяна Володимирівна, Гладинець Наталія Юріївна, Росола Уляна Василівна // Механізм регулювання економіки : міжнародний науковий журнал / гол.ред. Мельник Л.Г. - Суми : ВД "Гельветика", 2023. - №4(102). - С.52-60uk_UA
dc.description.abstractМетою статті є дослідження споживчих уподобань на ринку продуктів харчування в сучасних умовах. Споживчі уподобання та переваги є інструментом маркетингу, який використовують для визначення пріоритетності розвитку діяльності компанії. Метою дослідження було з’ясування уподобань споживачів та їх звичок щодо вибору продуктів, вподобань та прихильності до торгових марок, частоту споживання та покупок продукції ТОВ «Нестле Україна», а також репутації компанії серед споживачів продуктів харчування. Дослідження проведено в розрізі окремих категорій товарів: «Готові сніданки», «Кава та напої», «Дитяче харчування», «Клінічне харчування», «Готові вироби та кулінарія», «Кондитерські вироби», «Корми для домашніх тварин». Результати опитування засвідчили, що лідерами щодо купівлі продукції ТОВ «Нестле Україна» є товари з категорій «Кондитерські вироби», «Готові сніданки» «Кава та напої», «Готові вироби та кулінарія»uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСумиuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectринок продуктів харчуванняuk_UA
dc.subjectспоживчі уподобанняuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.titleАналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ANALYSIS_OF_CONSUMER_LIKES.pdfАНАЛІЗ СПОЖИВЧИХ УПОДОБАНЬ НА РИНКУ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ836.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.