Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10265
Title: До проблеми впровадження інновацій в управлінську діяльність керівника сучасного закладу загальної середньої освіти
Authors: Яворська, Л. В.
Кушнір, Іван Іванович
Keywords: інновації
інноваційне управління
сучасний керівник ЗЗСО
Issue Date: 2023
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: Стаття висвітлює теоретичні аспекти впровадження інновацій в управлінську діяльність сучасного менеджера освіти. На основі проведеного ретроспективного аналізу досліджуваної проблеми, авторами з’ясовано, що інноваційне управління ЗЗСО містить модернізований зміст, форми й методи управлінської діяльності керівника навчального закладу; громадсько-державні, регіональні, модульні, проєктні моделі управління. Виявлено, що процес інноваційного управління в ЗЗСО має декілька найбільш значущих напрямів (методологічний, теоретичний, практичний), як позитивні перетворення, досягнення, так і невирішені проблеми. Резюмовано, що у центрі інноваційної діяльності – законотворчість, управління, фінансування, освітній процес, розвиток, безпечне освітнє середовище, впровадження інноваційних педагогічних технологій.
Description: Яворська Л. В. До проблеми впровадження інновацій в управлінську діяльність керівника сучасного закладу загальної середньої освіти / Л. В. Яворська, І. І. Кушнір // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2023. - Випуск 2(12). - С.122-128
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10265
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
To_ the_ problem _of_ introducing _innovations_ in _the_ management.pdfДо проблеми впровадження інновацій в управлінську діяльність керівника сучасного закладу загальної середньої освіти327.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.