Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10262
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kasianenko, Oksana | - |
dc.contributor.author | Кас'яненко, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-01-31T08:56:05Z | - |
dc.date.available | 2024-01-31T08:56:05Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10262 | - |
dc.description | Kasianenko, Oksana Directions of ICT use in Ukrainian educational institutions in the educational process with children with special edutional needs: A literature review / Oksana Kasianenko // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : науковий журнал / гол.ред. В.Й. Бочелюк. - Мукачево : МДУ, 2023. - Том 9№3. - P. 17-25 | uk_UA |
dc.description.abstract | The organisation of the educational process with children with special educational needs requires the implementation of special approaches to their education. Therefore, it is important to consider the relevant foreign experience, explain the features of distance learning using information and communication technologies and develop recommendations for the use of such technologies in the educational process with children with special needs. Організація освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами потребує реалізації особливих підходів до їх навчання, тому актуально розглянути відповідний зарубіжний досвід, пояснити особливості дистанційного навчання з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій та розробити рекомендацій щодо застосування таких технологій в навчальному процесі з дітьми з особливими потребами. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
dc.subject | preschool child | uk_UA |
dc.subject | дитина дошкільного віку | uk_UA |
dc.subject | preschool education institution | uk_UA |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | uk_UA |
dc.subject | digitalisation | uk_UA |
dc.subject | цифровізація | uk_UA |
dc.subject | barrier-free educational environment | uk_UA |
dc.subject | безбар’єрне освітнє середовище | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | special educational needs | uk_UA |
dc.subject | особливі освітні потреби | uk_UA |
dc.title | Directions of ICT use in Ukrainian educational institutions in the educational process with children with special educational needs: A literature review | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Directions_of_ICT.pdf | Directions of ICT use in Ukrainian educational institutions in the educational process with children with special educational needs: A literature review | 841.33 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.