Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10230
Title: Модель багатомовної освіти як інструмент формування гуманістичного світогляду громадянина Європи
Authors: Фельцан, Інна Михайлівна
Keywords: модель багатомовної освіти
гуманістичний світогляд
мультилінвізм
білінгвальна освіта
багатомовна особистість
мовна культурна спадщина
Issue Date: 2023
Abstract: Статтю присвячено дослідженню моделі багатомовної освіти у Європі у ретроспективі її розвитку почина ючи з початку XXст. до реалій сьогодення, проаналізовано полярні судження науковців минулого та сучасності. Розкрито сутність поняття «гуманістичний світогляд» та потенціал багатомовної освіти у його формуванні. Метою статті є охарактеризувати ключові чинники, які вплинули на необхідність популяризації стратегії багатомовності у Європі; проаналізувати переваги та недоліки багатомовної моделі іншомовної освіти; вивчи ти доцільність навантаження учасників освітнього процесу навчанням на різних мовах; виявити головні тен денції розвитку стратегії багатомовності у Європі, а також заходи, які сприяють популяризації філософії багатомовності громадян Європи, які щорічно проходять за підтримки державних інституцій; проаналізувати модель багатомовності у освіті як відповідь на необхідність збереження культурної спадщини Європи, в умовах використання англійської мови як домінуючої мови міжнародної співпраці, та можливі наслідки такої тенденції.
Description: Фельцан І. М. Модель багатомовної освіти як інструмент формування гуманістичного світогляду громадянина Європи / І. М. Фельцан // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - Вип. 69, том 3, 2023. - С. 278-284
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10230
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The _model _of _multilingual _education as a tool.pdfМодель багатомовної освіти як інструмент формування гуманістичного світогляду громадянина Європи841.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.