Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБондар, Тамара Іванівна-
dc.contributor.authorСимонян, Віталій Вікторович-
dc.date.accessioned2023-11-07T07:54:23Z-
dc.date.available2023-11-07T07:54:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10126-
dc.descriptionБондар Т. І. Критерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки / Т. І. Бондар, В. В. Симонян // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». - Випуск 2 (53) ’ 2023. - С.13-16uk_UA
dc.description.abstractУ статті схарактеризовано поняття «критерій», «показник», «рівні». Виокремлено й описано критерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності (далі – ЕКК) майбутніх учителів музики й учителів музичного мистецтва. На підставі проаналізованих праць розроблено авторські компоненти, критерії, показники й рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу. Серед компонентів ЕКК майбутнього викладача вокалу диференційовано мотиваційно-ціннісний, когнітивний, операційний, рефлексивний. Виокремлено критерії та показники: для мотиваційно-ціннісного критерію показниками слугують зацікавленість культурою і музичним мистецтвом представників різних етносів, сформованість етнокультурних цінностей, сконцентрованих у музичному мистецтві; для етнокогнітивного критерію – рівень знань про етнокультурну компетентність майбутнього викладача вокалу, знання специфіки професійної діяльності в умовах етнокультурного середовища; для операційного критерію – готовність до виконання етнокультурних зразків музичного мистецтва та вміння застосовувати етнокультурні знання в процесі професійної діяльності майбутнього викладача вокалу в умовах етнокультурного середовища; для рефлексивного критерію – сформованість здатності особистості до рефлексії (самооцінювання) і сформованість та вияв особистісних якостей (толерантність, співпереживання, культура міжнаціонального спілкування). Розмежовано три рівні сформованості етнокультурної компетентності. Конструктивний (високий) рівень, для якого характерна творча особиста мотивація до професійної діяльності, готовність до засвоєння етнокультурних цінностей, сконцентрованих у музичному регіональному фольклорі та національному вокальному мистецтві, зумовлює формування етнокультурної свідомості здобувачів на базі засвоєної системи етнокультурних цінностей. Репродуктивний (середній) рівень засвідчує здатність формувати етнокультурні знання, уміння та навички як усвідомлену операційну установку щодо засвоєння етнокультурних цінностей. Елементарний (низький) рівень фіксують у разі наявних елементарних умінь засвоювати зазначені цінності, що виявляється в контексті типового виконання програмних вимог вокальної підготовки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУжгородuk_UA
dc.subjectкомпонентиuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectпоказникиuk_UA
dc.subjectрівніuk_UA
dc.subjectетнокультурна компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутні викладачі вокалуuk_UA
dc.titleКритерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Criteria_indicators _and _levels _of _formation_ of_ the_ ethnocultural _competence _of_ the_ future_ vocal _teacher _in _the _process_ of _professional training.pdfКритерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки2.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.