Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10116
Название: Вплив цифрової ігрової індустрії на становлення "кіберспорту" як самостійної сфери цифрової економіки
Авторы: Чизмар, Іван Іванович
Ключевые слова: агенти впливу
агенти субвпливу
кіберспорт
Дата публикации: 2021
Краткий осмотр (реферат): В дослідженні кіберспорт розглядається як ендемічна сфера цифрової ігрової індустрії, яка має специфічний нематеріальний продукт та пов'язані із ним субпродукти. Продукт кіберспорту та пов'язані із ним субпродукти, формується виключно за кіберспортивними дисциплінами та можуть характеризуватися обмеженістю, щодо збуту та споживання з боку агентів впливу. У кіберспорті розробники/видавці ігор розвинулися як агенти впливу, а компаній розробники, виробники електронних пристроїв, комп'ютерних компонентів в агентів субвпливу. Закономірно становлення"кіберспорту" визначено як процес, під час якого агентами впливу продукується зміна споживчої поведінки, почуттів, емоцій кіберспортсменів та їх вболівальників. Агенти субвпливу лише частково впливають на споживчу поведінку кіберспортсменів та їх вболівальників, як партнери агента впливу.
Описание: Чизмар І.І. Вплив цифрової ігрової індустрії на становлення "кіберспорту" як самостійної сфери цифрової економіки / Чизмар І.І. // Modern engineering and innovative technologies : peer-reviewed journal / Ed. Shibaev A. - Karlsruhe, Germany : Sergeieva&Co, 2021. - Issue 15, Part 5. - С. 47-65.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10116
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_ impact_ of_ the _digital_ gaming_ industry _on_ the_ development_ of _eSports.pdfВплив цифрової ігрової індустрії на становлення "кіберспорту" як самостійної сфери цифрової економіки1.85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.