Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10116
Назва: Вплив цифрової ігрової індустрії на становлення "кіберспорту" як самостійної сфери цифрової економіки
Автори: Чизмар, Іван Іванович
Ключові слова: агенти впливу
агенти субвпливу
кіберспорт
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): В дослідженні кіберспорт розглядається як ендемічна сфера цифрової ігрової індустрії, яка має специфічний нематеріальний продукт та пов'язані із ним субпродукти. Продукт кіберспорту та пов'язані із ним субпродукти, формується виключно за кіберспортивними дисциплінами та можуть характеризуватися обмеженістю, щодо збуту та споживання з боку агентів впливу. У кіберспорті розробники/видавці ігор розвинулися як агенти впливу, а компаній розробники, виробники електронних пристроїв, комп'ютерних компонентів в агентів субвпливу. Закономірно становлення"кіберспорту" визначено як процес, під час якого агентами впливу продукується зміна споживчої поведінки, почуттів, емоцій кіберспортсменів та їх вболівальників. Агенти субвпливу лише частково впливають на споживчу поведінку кіберспортсменів та їх вболівальників, як партнери агента впливу.
Опис: Чизмар І.І. Вплив цифрової ігрової індустрії на становлення "кіберспорту" як самостійної сфери цифрової економіки / Чизмар І.І. // Modern engineering and innovative technologies : peer-reviewed journal / Ed. Shibaev A. - Karlsruhe, Germany : Sergeieva&Co, 2021. - Issue 15, Part 5. - С. 47-65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10116
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ impact_ of_ the _digital_ gaming_ industry _on_ the_ development_ of _eSports.pdfВплив цифрової ігрової індустрії на становлення "кіберспорту" як самостійної сфери цифрової економіки1.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.