Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10104
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКришінець-Андялошій, Катерина Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-10-19T08:24:06Z-
dc.date.available2023-10-19T08:24:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10104-
dc.descriptionКришінець-Андялошій, Катерина Олександрівна Організаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освіти / Катерина Олександрівна Кришінець-Андялошій // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" : збірник наукових праць. - Ужгород, 2021. - Вип. 1(48). - С. 199-203uk_UA
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку формування розвиваючого середовища закладу загальної середньої освіти. Мета статті: обгрунтувати організаційно-педагогічні умови формування розвиваючого середовища закладу загальної середньої освіти. Використано наступні методи наукового дослідження: аналіз наукових джерел - з метою з'ясування теоретичних засад розвитку освітнього середовища закладу загальної середньої освіти; абстрагування для виявлення властивостей, ознак, зв'язків компонентів освітнього середовища; систематизація і узагальнення - для формулювання висновків. Визначено, що організаційно-педагогічними умовами формування розвиваючого середовища школи виступає організація внутрішньошкільної системи професійного розвитку педагогічного персоналу; створення в школі організаційних структур, які передбачають партисипативне управління; перехід до матричної моделі управ-ління школою спільне програмування майбутньої інноваційної діяльності через проведення організаційно-ді-яльніших ігор та подібних до них заходів (семінарів, педради тощо); організація інноваційної роботи школи з реалізації національно-регіонального компоненту змісту освіти; забезпечення активної і різнобічної взаємодії внутрішнього середовища освітньої установи зі зовнішнім середовищем; використання в управлінні школою моніторингу її розвитку, орієнтованого на спеціально розроблену систему показників, що враховує специфіку освітнього середовища конкретної школи; підтримка управління розвитком школи засобами зовнішнього освітньо-управлінського консалтингу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherУжгородuk_UA
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиuk_UA
dc.subjectрозвиваюче освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectпрофесійний розвитокuk_UA
dc.titleОрганізаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizational_ and _pedagogical _conditions_ for_ the_ formation _of_ a _developmental_ environment_ of_ a _general_ secondary_ education_ institution.pdfОрганізаційно-педагогічні умови формування розвмвального середовища закладу загальної середньої освіти1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.