Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1006
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-05T15:34:45Z | - |
dc.date.available | 2018-02-05T15:34:45Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1006 | - |
dc.description | Іванова В. В. Теоретичні підгоди до проблеми формування ціннісно-потребової сфери особистості дитини в системі дитячо-батківських відносин / В. В. Іванова // Scientific Journal. Virtus (13 April, 2017). - С. 52-55. | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлений аналіз теоретичних підходів до проблеми формування і розвитку цінніснопотребової сфери особистості дітей в системі дитячо-батьківських відносин. Виявлено, що витоки формування змістовної частини мотивації, а саме ціннісно-потребової сфери особистості дитини можна виявити вже в період старшого дошкільного віку. Встановлено, що багато авторів вважають вирішальним фактором у розвитку дитячої особистості відносини між дитиною і батьками і відмінною рисою формування особистості в дошкільному віці є зміна мотивів, якими керується дитина. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | ціннісно-потребова сфера особистості | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | дитячо-батьківські відносини | en_US |
dc.subject | дошкільник | en_US |
dc.title | Теоретичні підгоди до проблеми формування ціннісно-потребової сфери особистості дитини в системі дитячо-батківських відносин | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Іванова В. В. (6).pdf | Теоретичні підгоди до проблеми формування ціннісно-потребової сфери особистості дитини в системі дитячо-батківських відносин | 157.03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.