Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1005
Назва: Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника
Автори: Іванова, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: психологічне благополуччя
соціалізація
педагогічна взаємодія
педагогічне спілкування
самооцінка
дошкільник
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі пошуку ресурсів і шляхів подолання труднощів розвитку в дошкільному дитинстві. Охарактеризовано фактори виникнення проблем соціального функціонування особистості дитини. Визначено важливі суб'єктивні показники готовності до успішної соціалізації дошкільнят. Встановлено, що наявність психологічно безпечного розвиваючого середовища в ДНЗ виступає в якості необхідно': умови розкриття, прояву та розвитку особистісного потенціалу дитини. Позитивне сприйняття педагогом дошкільнят і самого себе є одним із значущих чинників ефективного педагогічного спілкування як важливого фактору оптимізації психологічного розвитку дитини.
Опис: Іванова В. В. Фактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника / В. В. Іванова // Науковий журнал. «Молодий вчений». - 2017. - Випуск № 4 (44). - С. 246 - 249.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1005
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іванова В. В. (5).pdfФактори оптимізації психологічного розвитку дошкільника92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.