Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.contributor.authorДочинець, Наталя Мирославівна-
dc.contributor.authorКампо, Георгіна Михайлівна-
dc.date.accessioned2023-10-09T08:01:35Z-
dc.date.available2023-10-09T08:01:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10059-
dc.descriptionЗелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогодення / О. В. Гаврилець, Н. М. Дочинець, Г. М. Кампо // Механiзм регулювання економiки. - № 3-4 (97-98) 2022. - С. 118 -123uk_UA
dc.description.abstractУ статті визначено зміст поняття «зелений маркетинг», окреслено актуальність впровадження концепції зеленого маркетингу в систему господарської діяльності підприємства в сучасних умовах, з орієнтацією на отримання вигоди в тривалій перспективі. Запропоновано заходи з екологізації господарської діяльності підприємства через запровадження сучасних інноваційних технологій спрямованих на відтворення та захист довкілля. Представлено підходи до стимулювання екологічного попиту через формування екосвідомості споживача, визначено суспільний та екологічний ефекти такої діяльності. Визначено раціональне рекреаційне природокористування як важливий інструмент зеленого маркетингу, реалізація якого є необхідним напрямком господарювання в умовах всезростаючого попиту та необмеженості потреб. Відповідно до запропонованих напрямків екологічного маркетингу визначено конкретні заходи, інструменти та підходи, реалізація яких в комплексі маркетингу підприємства сприяє як оптимізації ринкового позиціювання підприємства, так і збереженню та відтворенню навколишнього середовища відповідно до сучасних викликів та реалій господарюванняuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectзелений маркетингuk_UA
dc.subjectнапрямки екологізації підприємствuk_UA
dc.subjectгрінвошінгuk_UA
dc.subjectеко-брендингuk_UA
dc.subjectекологічна свідомістьuk_UA
dc.subjectеко-трендиuk_UA
dc.titleЗелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогоденняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Green_ marketing _is _a_ promising _concept_ of_ market_ positioning_ as_ a _response_ to _today's _challenges.pdfЗелений маркетинг – перспективна концепція ринкового позиціювання як реакція на виклики сьогодення785.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.