Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГаврилець, Олеся Василівна-
dc.date.accessioned2023-10-02T10:04:26Z-
dc.date.available2023-10-02T10:04:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041-
dc.descriptionРоль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці / О. В. Гаврилець // Наука, освіта, бізнес: сучасні виклики та сталий розвиток : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (30 березня 2023 р., м. Мукачево). - Мукачево : Вид-во МДУ, 2023. - С. 116-118uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectпрофорієнтаціяuk_UA
dc.subjectтрудова підготовкаuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectпрофесійний відбірuk_UA
dc.titleРоль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праціuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ role _of_ marketing_ in _ensuring _the_ implementation_ of _career _guidance_ measures_ in_ the.pdfРоль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.