Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041
Назва: Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці
Автори: Гаврилець, Олеся Василівна
Ключові слова: профорієнтація
трудова підготовка
учні
професійний відбір
Дата публікації: 2023
Видавництво: Мукачево: МДУ
Опис: Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці / О. В. Гаврилець // Наука, освіта, бізнес: сучасні виклики та сталий розвиток : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (30 березня 2023 р., м. Мукачево). - Мукачево : Вид-во МДУ, 2023. - С. 116-118
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_ role _of_ marketing_ in _ensuring _the_ implementation_ of _career _guidance_ measures_ in_ the.pdfРоль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці1.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.