Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041
Title: Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Keywords: профорієнтація
трудова підготовка
учні
професійний відбір
Issue Date: 2023
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці / О. В. Гаврилець // Наука, освіта, бізнес: сучасні виклики та сталий розвиток : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (30 березня 2023 р., м. Мукачево). - Мукачево : Вид-во МДУ, 2023. - С. 116-118
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041
Ebben a gyűjteményben:Тези доповідей

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
The_ role _of_ marketing_ in _ensuring _the_ implementation_ of _career _guidance_ measures_ in_ the.pdfРоль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці1.21 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!