Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041
Title: Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці
Authors: Гаврилець, Олеся Василівна
Keywords: профорієнтація
трудова підготовка
учні
професійний відбір
Issue Date: 2023
Publisher: Мукачево: МДУ
Description: Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці / О. В. Гаврилець // Наука, освіта, бізнес: сучасні виклики та сталий розвиток : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (30 березня 2023 р., м. Мукачево). - Мукачево : Вид-во МДУ, 2023. - С. 116-118
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_ role _of_ marketing_ in _ensuring _the_ implementation_ of _career _guidance_ measures_ in_ the.pdfРоль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці1.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.