Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041
Titel: Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці
Autoren: Гаврилець, Олеся Василівна
Stichwörter: профорієнтація
трудова підготовка
учні
професійний відбір
Erscheinungsdatum: 2023
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Beschreibung: Роль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці / О. В. Гаврилець // Наука, освіта, бізнес: сучасні виклики та сталий розвиток : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (30 березня 2023 р., м. Мукачево). - Мукачево : Вид-во МДУ, 2023. - С. 116-118
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10041
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_ role _of_ marketing_ in _ensuring _the_ implementation_ of _career _guidance_ measures_ in_ the.pdfРоль маркетингу у забезпеченні реалізації заходів профорієнтації на ринку праці1.21 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.