Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10025
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorГорват, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2023-09-29T12:56:59Z-
dc.date.available2023-09-29T12:56:59Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10025-
dc.descriptionСучасні тенденції у наступності природничої освіти між початковою і базовою школою / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват // Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право». - № 1(15) 2023. - С. 385-396uk_UA
dc.description.abstractПроблема наступності між першим і другим рівнями загальної середньої освіти, незважаючи на численні дослідження шляхів її вирішення, до сих пір залишається актуальною. Встановлено, що у понятті наступності виділяють три взаємоповʼязані компоненти: необхідний звʼязок і співвідношення між частинами даного освітнього процесу на різних етапах навчання; взаємозвʼязок методів, прийомів, форм навчання; певні послідовно зростаючі вимоги до ефективності навчання, виховання, розвитку. У статті обґрунтовано реалізацію принципу наступності природничої освітньої галузі між початковою та базовою середньою освітою згідно впровадження ідей Концепції Нової української школи. Авторами здійснено аналіз типових програм інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (розробленої під керівництвом Савченко О. Я. для 1‒4 класів) та модельної програми «Пізнаємо природу» (розробленої під керівництвом Біди Д. для 5‒6 класів) з метою виявлення наступності на прикладі астрономічного контенту природничої освітньої галузі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.subjectбазова середня освітаuk_UA
dc.subjectприроднича освітаuk_UA
dc.subjectастрономічний компонентuk_UA
dc.subjectкурс «Я досліджую світ»uk_UA
dc.subjectкурс «Пізнаємо природу»uk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.titleСучасні тенденції у наступності природничої освіти між початковою і базовою школоюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Subsystems_ of _strategic_ management_ accounting _Зof innovative _activity.pdfСучасні тенденції у наступності природничої освіти між початковою і базовою школою1.24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.