Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10021
Title: Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення у контексті професійної (професійно-технічної) підготовки
Authors: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Газдик, М.М.
Keywords: професійна (професійно-технічної) освіта
професійне (професійно-технічне) навчання
освітній процес
професійна компетентність
майбутні оператори з обробки інформації та програмного забезпечення
Issue Date: 2023
Publisher: Дрогобич
Abstract: У статті розглянуто проблеми формування професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення у контексті професійної (професійно-технічної) підготовки. З’ясовано, що посилення трансформації професійно (професійно-технічної) освіти зумовлене євроінтеграційними процесами, соціально-економічними чинниками, вимогами ринку праці та інноваційними процесами, які потребують підготовленого конкурентоспроможного й компетентнісного майбутнього фахівця. Однак, питання формування професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного у контексті професійної (професійно-технічної) підготовки зумовлене ринковою економікою, розробленням й імплементацією державних програм з інновацій в освіті.
Description: Атрощенко Т.О., Газдик, М.М. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх операторів з обробки інформації та програмного забезпечення у контексті професійної (професійно-технічної) підготовки // Актуальнi питання гуманiтарних наук. Вип. 65, том 1, 2023. С. 233-238
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10021
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THEORETICAL_PRINCIPLES_OF_PROFESSIONAL_FORMATION.pdfТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОПЕРАТОРІВ З ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ ТА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ПІДГОТОВКИ797.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.