DSpace JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
Browsing by Author Екман, Мирослав Сергійович
Showing results 1 to 20 of 20
Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | «KALUSH» – Rap-колектив на етапі розвитку національного молодіжного хіп-хоп напрямку в українській сучасній музиці | Ленд'єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна; Бурман, Консуела Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович |
2021 | Toccata on "L'homme arme" М.-А. Хамеліна в концертно-виконавській практиці та конкурсній діяльності піаністів | Ленд’єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна; Бурман, Консуела Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович |
2022 | Авторська постановка української народної пісні «Ти до мене не ходи» в обр. О. Токар: методико-виконавський аспект | Небесна, Інна Володимирівна; Екман, Мирослав Сергійович |
2016 | Аплікатурні та артикуляційні особливості виконання творів ДТК Й.С.Баха у фортепіанному класі | Екман, Мирослав Сергійович |
2022 | Дистанційна діяльність піаніста-концертмейстера зі здобувачами ЗВО у класі струнних інструментів | Бурман, Консуєла Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович |
2023 | Діджиталізація діяльності піаніста-концертмейстера зі здобувачами класу струнно-смичкових інструментів в умовах онлайн-навчання | Бурман, Консуела Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович |
2022 | Діяльність піаніста-концертмейстера у класі естрадного вокалу | Екман, Мирослав Сергійович |
2015 | Клавірне мистецтво доби бароко у творчому доробку геніального майстра поліфонії Й.С.Баха | Екман, Мирослав Сергійович |
2022 | Методико-виконавські засади збірки п’єс-трансформерів «Інтервалія» Анастасії Комлікової в історії сучасної української фортепіанної педагогіки | Бурман, Консуєла Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович |
2019 | Методичні засади виконання орнаментації у процесі вивчення фортепіанних творів Й. Гайдна | Екман, Мирослав Сергійович; Бурман, Консуєла Іванівна |
2019 | Особливості виконання орнаментики у клавірній творчості Й. С. Баха | Екман, Мирослав Сергійович; Бурман, Консуєла Іванівна |
2019 | Особливості професійної взаємодії концертмейстера, викладача та студента на індивідуальних заняттях з постановки голосу та хорового диригування: методичні рекомендації для концертмейстерів та викладачів індивідуальних дисциплін до забезпечення якісної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у класі «Постановка голосу» та Хорове диригування»: для спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) ОС «Бакалавр» денної та заочної форми навчання | Цаповська, Лілія Степанівна; Екман, Мирослав Сергійович; Бурман, Консуєла Іванівна |
2020 | Особливості творчої взаємодії піаніста-концертмейстера та викладача хореографії у класі класичного танцю | Екман, Мирослав Сергійович |
2015 | Проблеми інтерпретації творів ДТК Й.С.Баха: музично-виконавський аспект | Екман, Мирослав Сергійович |
2022 | Психологічна криза піаніста-концертмейстера в умовах військового стану | Бурман, Консуела Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович |
2022 | Піаністи-концертмейстери – майстри фактурного звукозапису»: виклики дистанційного навчання в закладах вищої освіти з мистецькими напрямками | Екман, Мирослав Сергійович; Бурман, Консуєла Іванівна |
2018 | Традиції редакторського ремесла "Добре темперованого клавіру" Й.С. Баха у фортепіанному виконавстві Ф.Бузоні | Екман, Мирослав Сергійович |
2018 | Філософсько-символотворча традиція «Добре темперованого клавіру» Й. С. Баха в історії мистецтвознавства та сучасній фортепіанній педагогіці | Бурман, Консуєла Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович |
2024 | Імпровізаційний супровід піаніста-концертмейстера у класі естрадного вокалу | Бурман, Консуєла Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович |
2015 | Інтерпретаційні особливості циклу прелюдій і фуг "Добре темперованого клавіру" Й.С. Баха в контексті розвитку поліфонічного мислення піаністів | Ленд'єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна; Екман, Мирослав Сергійович |