Browsing by Author Екман, Мирослав Сергійович

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 20
Issue DateTitleAuthor(s)
2022«KALUSH» – Rap-колектив на етапі розвитку національного молодіжного хіп-хоп напрямку в українській сучасній музиціЛенд'єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна; Бурман, Консуела Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович
2021Toccata on "L'homme arme" М.-А. Хамеліна в концертно-виконавській практиці та конкурсній діяльності піаністівЛенд’єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна; Бурман, Консуела Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович
2022Авторська постановка української народної пісні «Ти до мене не ходи» в обр. О. Токар: методико-виконавський аспектНебесна, Інна Володимирівна; Екман, Мирослав Сергійович
2016Аплікатурні та артикуляційні особливості виконання творів ДТК Й.С.Баха у фортепіанному класіЕкман, Мирослав Сергійович
2022Дистанційна діяльність піаніста-концертмейстера зі здобувачами ЗВО у класі струнних інструментівБурман, Консуєла Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович
2023Діджиталізація діяльності піаніста-концертмейстера зі здобувачами класу струнно-смичкових інструментів в умовах онлайн-навчанняБурман, Консуела Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович
2022Діяльність піаніста-концертмейстера у класі естрадного вокалуЕкман, Мирослав Сергійович
2015Клавірне мистецтво доби бароко у творчому доробку геніального майстра поліфонії Й.С.БахаЕкман, Мирослав Сергійович
2022Методико-виконавські засади збірки п’єс-трансформерів «Інтервалія» Анастасії Комлікової в історії сучасної української фортепіанної педагогікиБурман, Консуєла Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович
2019Методичні засади виконання орнаментації у процесі вивчення фортепіанних творів Й. ГайднаЕкман, Мирослав Сергійович; Бурман, Консуєла Іванівна
2019Особливості виконання орнаментики у клавірній творчості Й. С. БахаЕкман, Мирослав Сергійович; Бурман, Консуєла Іванівна
2019Особливості професійної взаємодії концертмейстера, викладача та студента на індивідуальних заняттях з постановки голосу та хорового диригування: методичні рекомендації для концертмейстерів та викладачів індивідуальних дисциплін до забезпечення якісної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва у класі «Постановка голосу» та Хорове диригування»: для спеціальності 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) ОС «Бакалавр» денної та заочної форми навчанняЦаповська, Лілія Степанівна; Екман, Мирослав Сергійович; Бурман, Консуєла Іванівна
2020Особливості творчої взаємодії піаніста-концертмейстера та викладача хореографії у класі класичного танцюЕкман, Мирослав Сергійович
2015Проблеми інтерпретації творів ДТК Й.С.Баха: музично-виконавський аспектЕкман, Мирослав Сергійович
2022Психологічна криза піаніста-концертмейстера в умовах військового стануБурман, Консуела Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович
2022Піаністи-концертмейстери – майстри фактурного звукозапису»: виклики дистанційного навчання в закладах вищої освіти з мистецькими напрямкамиЕкман, Мирослав Сергійович; Бурман, Консуєла Іванівна
2018Традиції редакторського ремесла "Добре темперованого клавіру" Й.С. Баха у фортепіанному виконавстві Ф.БузоніЕкман, Мирослав Сергійович
2018Філософсько-символотворча традиція «Добре темперованого клавіру» Й. С. Баха в історії мистецтвознавства та сучасній фортепіанній педагогіціБурман, Консуєла Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович
2024Імпровізаційний супровід піаніста-концертмейстера у класі естрадного вокалуБурман, Консуєла Іванівна; Екман, Мирослав Сергійович
2015Інтерпретаційні особливості циклу прелюдій і фуг "Добре темперованого клавіру" Й.С. Баха в контексті розвитку поліфонічного мислення піаністівЛенд'єл-Сяркевич, Антоніна Антонівна; Екман, Мирослав Сергійович