Browsing by Author Бондар, Тамара Іванівна

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 26  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2021Education quality management at heis in Ukraine during COVID-19Bondar, T. I.; Бондар, Тамара Іванівна
2021Pre-service Primary School Teacher Efficacy to Implement the New Ukrainian School Reform ObjectivesBondar, Tamara; Бондар, Тамара Іванівна; Pinzenik, Olena; Пинзеник, Олена Мафтеївна; Fentsyk, Oksana; Фенцик, Оксана Миколаївна; Kobal, Vasyl; Кобаль, Василь
2020Technologies of Artistic Image Perception in Educational InteractionSherban, Tetуana; Щербан, Тетяна Дмитрівна; Hoblyk, Volodymyr; Гоблик, Володимир Васильович; Bondar, Tamara; Бондар, Тамара Іванівна; Shcherban, Anna; Щербан, Ганна Вікентіївна; Korniienko, Innocent; Корнієнко, Інокентій Олексійович; Reznik, Nadiia
2020Trends in higher education in EU countries and non-EU countries: comparative analysisBondar, Tamara Ivanivna; Бондар, Тамара Іванівна; Telychko, Nataliia Viktorivna; Теличко, Наталія Вікторівна; Tovkanets, Hanna Vasylivna; Товканець, Ганна Василівна; Shcherban, Tetiana Dmytrivna; Щербан, Тетяна Дмитрівна; Kobal, Vasyl Ivanivych; Кобаль, Василь Іванович
2020Виклики дистанційного навчання в освітньому середовищі зво україниБондар, Тамара Іванівна
2023Діяльність літніх заміських таборів США в системі профілактики девіантної поведінки неповнолітніхБондар, Тамара Іванівна
2023Критерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовкиБондар, Тамара Іванівна; Симонян, Віталій Вікторович
2022Культурна компетентність майбутнього вихователя закладу дошкільної освіти у США й УкраїніБондар, Тамара Іванівна
2023Методичні вказівки до написання кваліфікаційної роботи магістра: для здобувачів спеціальностей: 011 Освітні, педагогічні науки, 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта, другого (магістерського) рівня вищої освіти, денної та заочної форм навчанняБондар, Тамара Іванівна; Швардак, Маріанна Василівна
2020Методичні рекомендації до організації та проведення викладацької практики здобувачів освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії галузі знань 01 Освіта/ПедагогікаАтрощенко, Тетяна Олександрівна; Бондар, Тамара Іванівна
2021Науковi пiдходи до створення сприятливого iнклюзивного освітнього середовища в початковій школіАтрощенко, Тетяна Олександрівна; Бондар, Тамара Іванівна
2022Особливості становлення та розвитку початкової освіти в Україні: Закарпатський вимірАтрощенко, Тетяна Олександрівна; Бондар, Тамара Іванівна
2021Правова модель інклюзивної освіти в УкраїніБондар, Тамара Іванівна
2023Розвиток природничої освіти в ДаніїБондар, Тамара Іванівна; Пинзеник, Олена Мафтеївна
2020Розвиток системи педагогічної освіти США та Канади: порівняльний аспектБондар, Тамара Іванівна
2021Розвиток інклюзивної освіти ЗакарпаттяБондар, Тамара Іванівна
2022Соціальний конструктивізм: інклюзіяБондар, Тамара Іванівна
2023Сучасні підходи до формування фахової компетентності вихователів закладів дошкільної освітиБондар, Тамара Іванівна; Пинзеник, Олена Мафтеївна
2021Теорія і методологія історії педагогіки та порівняльної педагогіки: конспекти лекцій. Навчально-методичний посібник для здобувачів денної та заочної форм навчання третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні наукиБондар, Тамара Іванівна; Швардак, Маріанна Василівна
2022Управління інклюзивною освітою в УкраїніБондар, Тамара Іванівна